Complaint: Annulering Hotel Boeking

user-212423 on 15 November 2013 about Expedia.nl in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een hotel geboekt bij Expedia waarbij annulering mogelijk is. Ik heb de boeking ivm een blessure aan mijn knie moeten annuleren. Ik heb deze boeking op 8 Oktober geannuleerd en het is nu 15 November en heb nog steeds geen geld op mijn rekening mogen ontvangen. Mij is meerdere beloftes gedaan die ze niet na hebben gekomen. Telkens als ik contact opneem met de helpdesk zetten ze mij in de wacht om contact met de financiele afdeling op te nemen. Ze vragen me dan telkens weer of ik een creditcard heb. Telkens moet je dat weer opnieuw beantwoorden. De financiele afdeling is zelf niet telefonisch te bereiken en een meerdere/supervisor is ook niet aan de lijn te krijgen. Telkens zeggen ze dat er een storing is met terugbetaling van boekingen die via Ideal/PayPal zijn gedaan. Dus ik moet maar geduld hebben. Ik vind dit niet meer normaal en ik begin bijna te geloven dat ik mijn geld nooit weer terug zie. Als ik iets op twitter zet betreft deze klacht willen ze contact met mij. Ik moet dan alle gegevens opnieuw opgeven en daarna is er weer radio stilte.

Desired solution:

Ik begrijp niet dat je in 2013 nog zo lang op je geld moet wachten. Ze kunnen zelf zien dat ik onacceptabel lang op mijn geld zitten te wachten, maar niemand die zegt dat ze het open een andere manier aangaan vliegen. Je kunt toch gewoon een spoedboeking in het systeem zetten en mij het geld terugstorten. Ik ben gewoon radeloos en vol mij bestolen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Expedia.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Expedia.nl to pickup complaint

All complaints of