Complaint: Creditcard geblokkeerd door expedia

user-179029 on 19 May 2013 about Expedia.nl in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We wilden afgelopen dinsdag, nu dus 5 dagen geleden een reis boeken naar Curacao. Expedia accepteert alleen creditcards voor die reis en bij het boeken bleek een creditcard werkte op dat moment niet. wij de bank gebrld alles geregeld om de volgende dag onieuw te boeken wat blijkt. onvoldoende saldo op de andere creditcard expedia had het bedrag van de booking van de dag ervoor namelijk al gereserveerd op de toen werkende creditcard en nog eens extra 10 euro aan reserveringskosten omdat we 10 x geklikt hadden . Met als gevolg dat de creditcard nu geblokkeerd is . Doordat we de dag ernaar dit weer geprobeerd hebben en weef niet gelukt is id de andere creditcard ook geblokkeerd met bedrag 2000 euro . Wat gebeurt er dan: Expedia blokkeert een groot bedrag van je creditcard, namelijk 4000,-. De volgende dag gebeld waarna ze aangeven het al gedeblokkeerd te hebben, maar navraag bij de Bank (ING) leverde op dat dat nog niet gebeurd was, want ING wil dat zij een fax sturen, maar dat weigert Expedia. We worden van het kastje naar de muur gestuurd, Expedia zegt gedeblokkeerd te hebben en ING zegt dat Expedia dat nog niet gedaan heeft. Expedia zegt dat het bij ING wel 20 dagen kan duren. Hierdoor moet je dus verplicht extra geld op je credit card gaan storten, want 4000“zweeft” ergens, maar staat niet op je rekening.

We gaan vlgnd week op andere vakantie waarbij ik creditcard nodig heb. Wat te doen ik ben al 8 euro aan beltegoed kwijt voor bellen met expedia en ing

Desired solution:

Direct reservering creditcard verwijderen

All complaints of