Complaint: Expedia geeft niet thuis

user-105308 on 27 May 2012 about Expedia.nl in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 19 januari twee vliegtickets bij expedia geannuleerd en daarvan na meerdere keren aandringen een bevestiging ontvangen. Aangezien we 29 mei 2012 pas vertekken was het annuleren dusdanig op tijd dat we ons gehele bedag zouden terugkrijgen. Echter, nadat telefonisch was afgesproken dat de kosten alsnog 360 EUR waren blijken die nu 380 EUR te zijn. Daarnaast (belangrijker) is van de ongeveer 1200 euro die we terug zoudn moet krijgen pas 450 EUR terug betaald. Naar meerdere keren bellen en mailen (waaro vaak een antwoord uitblijft) heb ik nog steeds me geld niet terug. Nu zouden ze mij deze week alsnog terugbellen, maar hebben ze dat niet gedaan. Het excuus dat ze geven is dat de vliegmaatschappijen en verkeerd hebben gedaan. De tickets die gekocht hadden zaten namelijk bij drie verschillende maatschappijen. Slechts eentje heeft terugbetaald.

Desired solution:

Dat ik zo spoedig mogelijk m'n geld terugkrijg. Ik ga over 3 dagen op vakantie en heb dat geld wel nodig.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Expedia.nl

Message from Expedia.nl

12 years ago - We gaan voor u uitzoeken wat er gebeurd is. U ontvangt van ons zo snel mogelijk een reactie.

All complaints of