Complaint: Geld geannuleerde vliegticket nog niet terug betaald

user-57070 on 02 August 2011 about Expedia.nl in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vier maanden geleden was mijn vlucht naar Tokyo vanwege de aardbeving door KLM geanuleerd. Ik had de ticket via Expedia.nl gekocht. Na vier maanden en een aantal gespreken met Expedia.nl en KLM heb ik nog steeds geen geld terug gekregen. Expedia zegt dat het ligt aan KLM en KLM andersom, en zo gaan we maar door.
We gingen naar Japan met zo´n vijf en de rest van mijn vriendinen die hun ticket hadden via andere reisbureau gekocht, hebben al lang de kosten van de vlucht terug gekregen dus, het ligt niet aan KLM maar aan Expedia.nl

Ik vind belachelijk hoe Expedia.nl met hun klanten om gaat en ik zal nooit meer een hotel, vlucht of vakantie bij hun boeken.

Desired solution:

Binnen een maand en zonder excluses mijn geld terug krijgen en een compensatie voor de 4 maanden die ik moest wachten. Het gaat om 1000 EUR die Expedia.nl moet terug betalen

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Expedia.nl

Message from Expedia.nl

13 years ago - Beste, We vinden het erg vervelend wat er is gebeurd en we willen graag bekijken wat er mis is gegaan. Ik heb u zojuist een e-mail gestuurd met het verzoek om nog een aantal ontbrekende gegevens aan ons door te sturen. Vervolgens zal een reisconsultant van Expedia dit uitzoeken en rechtstreeks met u contact opnemen. Met vriendelijke groet, Webcare Expedia.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Expedia.nl

Responded on 06 August 2011 at 11:32

De klacht is zeker niet opgelost. Nu wordt er aan mij gevraagd om bij de creditcardmaatschappij na te vragen waarom het geld niet is aangekomen. Bij controle blijkt dat het geld nooit is aangekomen zodat ik weer bij Expedia.nl terecht kom. Het is niet acceptabel dat hier wordt gespeeld met andersmans geld en tijd. Er wordt duidelijk een spelletje gespeeld door Expedia.nl waarvan de klant de dupe is. Het gaat toch om 1000 EUR en de kosten die er nu bijkomen om contact te hebben met de diverse instanties beginnen nu ook op te lopen. Alom ergenis dus.....

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Expedia.nl posted

Comment by poster of the complaint

13 years ago - De klacht is zeker niet opgelost. Nu wordt er aan mij gevraagd om bij de creditcardmaatschappij na te vragen waarom het geld niet is aangekomen. Bij controle blijkt dat het geld nooit is aangekomen zodat ik weer bij Expedia.nl terecht kom. Het is niet acceptabel dat hier wordt gespeeld met andersmans geld en tijd. Er wordt duidelijk een spelletje gespeeld door Expedia.nl waarvan de klant de dupe is. Het gaat toch om 1000 EUR en de kosten die er nu bijkomen om contact te hebben met de diverse instanties beginnen nu ook op te lopen. Alom ergenis dus.....

Expedia.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Bedrag van het vliegticket is afgelopen maart al naar de klant teruggestort. We hebben de klant hiervan op de hoogte gebracht en geadviseerd om contact op te nemen met de credit card maatschappij.

All complaints of