My complaint:
Leuk dat de onderste klacht in deze website als opgelost lijkt te staan!! De klacht is zeker niet opgelost. Nu wordt er aan mij gevraagd om bij de creditcardmaatschappij na te vragen waarom het geld niet is aangekomen. Bij controle blijkt dat het geld nooit is aangekomen zodat ik weer bij Expedia.nl terecht kom. Het is niet acceptabel dat hier wordt gespeeld met andermans geld en tijd. Er wordt duidelijk een spelletje gespeeld door Expedia.nl waarvan de klant de dupe is. Het gaat toch om 1000 EUR en de kosten die er nu bijkomen om contact te hebben met de diverse instanties beginnen nu ook op te lopen. Alom ergernis dus…..
KLACHT d.d. 2 august 2011:
Vier maanden geleden was mijn vlucht naar Tokyo vanwege de aardbeving door KLM geannuleerd. Ik had de ticket via Expedia.nl gekocht. Na vier maanden en een aantal gespreken met Expedia.nl en KLM heb ik nog steeds geen geld terug gekregen. Expedia zegt dat het ligt aan KLM en KLM andersom, en zo gaan we maar door. We gingen naar Japan met zo´n vijf en de rest van mijn vriendinnen die hun ticket hadden via andere reisbureau gekocht, hebben al lang de kosten van de vlucht terug gekregen dus, het ligt niet aan KLM maar aan Expedia.nl Ik vind belachelijk hoe Expedia.nl met hun klanten om gaat en ik zal nooit meer een hotel, vlucht of vakantie bij hun boeken.
Gewenste oplossing
Zsm geld terug!!