Complaint: Het boeken van vlucht+ hotel naar Barcelona

user-85229 on 14 February 2012 about Expedia.nl in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 13/02/2012 een vlucht+hotel naar Barcelona willen boeken via de site van Expedia.nl van Rotterdam naar Barcelona met Transavia. Na alles ingevuld te hebben incl de creditcard gegevens gedrukt op definitief boeken. Kreeg toen de opmerking kan enkele minuten duren op het scherm te zien. Na een half uur stond dit er nog, toen klantenservice gebeld en die hebben het ook nog geprobeerd, maar dit lukte ook niet er was iets met de vlucht, kon het later nogmaals proberen. dit gedaan maar kreeg het niet voor mekaar. Heb toen de vlucht geboekt van Amsterdam naar Barcelona dit lukte wel.de volgende dag zag ik in mijn mail tot mijn verbazing dat vlucht Rotterdam naar Barcelona incl hotel ook een boekingbevestiging had gekregen. Gelijk klantenservice gebeld en alles uitgelegd. Na een half uur terug gebeld, en werd gezegd dat kosten hotel binnen 7 werkdagen worden teruggestort maar vlucht van Transavia kan niet kosteloos worden geannuleerd dit omdat het geen dubbele boeking is. Dit is buiten mijn schuld om omdat de site van Expedia niet goed werkte en klantenservice het ook niet voor mekaar kreeg.

Desired solution:

Wil mijn geld terug van vlucht Amsterdam naar Barcelona van Transavia

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Expedia.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Expedia.nl

Expedia.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klant heeft direct via de luchtvaartmaatschappij het geld voor zijn ticket terug weten te krijgen.

All complaints of