Complaint: Londen City

user-185700 on 24 June 2013 about Expedia.nl in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via Expedia boekten wij een reis naar Londen, Engeland. Met transfer van en naar airport. In de Holiday Inn te Slough hadden we geboekt. Op de link geklikt en wat bleek: het hotel stond naast het station, dus met 30 minuten zouden we in Londen zijn. Perfect.

In Londen aangekomen, geen transfer, geen bus van het hotel, niets. We moesten met openbaar vervoer naar dichtstbijzijnde treinstation en vanuit daar naar het hotel. Het uitzoeken welke bus we moesten hebben met de daarop volgende overstappen, duurde al een tijdje. Ook was dit geen aangename bijkomstigheid, vele onvoorziene euro’s verder, waren we nog niet op vakantie. Pas na middennacht kwamen we aan in het hotel, hoewel we 9 uur ‘s avonds al waren geland. Toen bleek dat we een andere Holiday Inn hadden dan ons via de site was doen geloven. We moesten daar met de taxi heen: ook geen goedkoop grapje. Pas om half 2 waren we klaar om in te checken.

De terugreis was geboekt op een airport waar we ook niet met openbaar vervoer bij konden komen midden in de nacht (onze vlucht ging half 7 ‘s ochtends), waardoor we de hele nacht op het airport moesten blijven. Wederom moesten we hier op eigen kosten komen, want de transfer was er niet! De airport was erg klein, dus mochten we niet binnenblijven. We hebben overnacht op het treinstation (2 januari: ijskoud).

Kortom: veel geld gekost, weinig plezier gehad. Expedia, ontzettend bedankt.
Achtmaal dezelfde klacht opgestuurd, steeds de deur gewezen. Expedia is een onfatsoenlijk, klantonvriendelijk flutbedrijf, waar wij never nooit meer een reis boeken en het iedereen afraden dit te doen. Mocht er iets fout gaan, sta je er hélèmaal alleen voor..

Desired solution:

Op zijn minst erkenning en de excuses van Expedia.nl.

All complaints of