Complaint: Na dubbele boeking van expedia na 3 maanden nog geen reactie

user-77637 on 02 January 2012 about Expedia.nl in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In september heb ik 3 tickets geboekt NYC – Georgetown a 600euro. Toen bleek dat 1 ticket niet bevestigd was door expedia, heeft de medewerker (Miriam) van Expedia een extra ticket geboekt ipv te bevestigen, met gevolg een extra afschrijving van mijn CC. Deze boeking cancellen ging razend snel maar het geld terug storten op mijn CC account duurt nu al 3 maanden (het bekende kastje en de muur). Volgens Expedia worden alle boekingen direct met de airline gemaakt en niet met Expedia (ook weer een les voor de volgende keer om direct met de airline te boeken en niet via Expedia). Ik zou dus moeten wachten op de airline totdat ik een keer m`n geld zie omdat Expedia een grote fout gemaakt heeft. Ik denk niet dat dit de juiste gang van zaken is.

Desired solution:

Ik verwacht van expedia zo spoedig mogelijk mijn geld terug plus 3 maanden rente. Hoe Expedia dit met de airline regelt is mijn probleem niet.
Degene die de fout gemaakt heeft moet hiervoor verantwoording nemen en dit probleem zelf oplossen. Niet afschuiven naar ,in dit geval, de airline.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Expedia.nl

Message from Expedia.nl

12 years ago - We hebben een email gestuurd naar de klant met het verzoek de volledige boekingsgegevens toe te sturen. Vervolgens zal een reisconsultant rechtstreeks met de klant contact opnemen om de zaak af te handelen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Expedia.nl

Expedia.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben met de klant contact gehad en zijn overeengekomen om een bedrag van 649,79 euro terug te storten. Dit bedrag is inmiddels overgemaakt. De klant is hiervan op de hoogte gesteld.

All complaints of