Complaint: Nooit meer Expedia

user-205624 on 14 October 2013 about Expedia.nl in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Middels Expedia auto gehuurd op luchthaven Málaga. Volgens de medewerkster van Expedia was alles via hun geboekt en kwamen er geen kosten meer bij. Autohuur bedroeg 8 euro per dag. Ik vond dat al erg goedkoop en nader onderzoek wees uit dat de auto gehuurd zou worden bij Rekord autoverhuur. Bij aankomst op de luchthaven bleek dat er nog een verzekering extra afgesloten moest worden à 7,59 per dag. Ook moest er een volle tank benzine worden afgerekend à 85 euro. Dit moest worden betaald per creditcard. Aangezien mijn creditcard was voorzien van een beveiligingchip moest ik mijn pincode ingeven. Aangezien ik nooit pin met mijn creditcard en ik niet eens met mijn betaalpas kon pinnen of met contant geld kon betalen hadden we dus geen huurauto waar wel vooraf voor was betaald. Nader onderzoek naar de Rekord autoverhuur op Google wees uit dat er heel veel slechte ervaringen mee zijn. Expedia gebeld en die verschuilt zich achter allerlei kleine lettertjes en geeft aan dar er uitgebreide voorschriften zijn die je weer via een
profielnaam en inlogcode op kan vragen. Verder doet Expedia niets voor je en legt alle verantwoordelijk bij de klant. Ik begrijp niet dat een “gerenommeerd” bedrijf als Expedia kiest voor een zo’n onbetrouwbaar bedrijf als Rekord autoverhuur. Meerdere keren telefonisch contact gehad met Expedia maar die laten je gewoon barsten! Sta je dan midden in de nacht op een luchthaven en je korte vakantie met afspraken die je niet meer kan halen. Expedia totaal niet voor rede vatbaar.

Desired solution:

Vergoeding gemaakte kosten, restitutie autohuur.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Expedia.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Expedia.nl to pickup complaint

All complaints of