Complaint: onjuiste info op de website

user-68923 on 09 November 2011 about Expedia.nl in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op maandagavond 31 oktober 2011 heb ik een reis geboekt. Dinsdagochtend heb ik eerst per mail en later telefonisch contact opgenomen met Expedia om het volgende.
Bij het doorlopen van de boekingsschermen heb ik als attractie de Lion King aangevinkt. Daar staat vervolgen € 100,00 en 2 personen. Nergens staat vermeld dat dit de prijs per persoon is. Hetgeen naar mijn mening misleidend is. Wanneer je vervolgens bij het afrekenen komt kun je niet meer zoals gebruikelijk bij online boekingsites terugbladeren zonder alles te wissen en het opnieuw te moeten invoeren.
De medewerkster gaf mij telefonisch op redelijk geirriteerde wijze te kennen dat het mijn fout was en mijn mededeling dat ik direct heb gereageerd deed niet ter zake. Ze zei letterlijk geboekt is geboekt.
Ik moest maar bellen met New York met de ticket-office om aldaar te proberen te annuleren !? Het mag duidelijk zijndat hier niet echt van sercive of inlevingsvermogen sprake was (is).
Ik zit nu en met twee veel te dure kaarten en een rot gevoel over de organisatie Expedia.nl. Ze zijn niet in staat om 4 maanden voor de het geboekte evenement als organisatie contact op te nemen met “de ticket-office” om voor de klant dit voor te leggen en te annuleren?
Ik heb overigens geen idee hoe ik in contact kan komen met de door uw medewerker genoemde ticket-office in NY want ook daarmee kon ze me niet helpen.

Ik heb overigens ruim een week geleden een mail verzonden naar Expedia, en inderdaad het blijft stil. Geen enkele reactie. Geen reclame voor een reisorganisatie die tot nu toe bij goed te boek staat.

Desired solution:

Ik ben tevreden wanneer ik van de te dure kaarten af ben. Honder euro per kaart is buiten proportie en nog kwalijker is dat er geen enkele reactie komt. Indien er wat kosten zijn gemoeid met het laten vervallen van de kaarten ben ik bereid deze te vergoeden.

All complaints of