Complaint: Restitutie aanvraag KLM boeking

user-26120 on 27 October 2010 about Expedia.nl in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via Expedia heb ik in september een ticket met de KLM naar Moskou geboekt. Omdat deze vlucht maar liefst 5,5 vertraging heeft opgelopen had mijn collega zijn afspraak gemist en besloot om niet te gaan. Ik gebeld met Expedia wat we het beste konden doen: boeking annuleren of laten staan. We moetsen het laten staan en een e-mail naar Expedia sturen met de aanvraag voor restitutie van het complete ticket. Netjes gedaan en vervolgens krijg ik het bericht dat ik de aanvraag naar KLM moet sturen. KLM gebeld en zij zeggen dat je reisagent verantwoordelijk is voor het doorsturen van deze aanvraag. Let op: alleen doorsturen, meer hoeft Expedia niet te doen. Gebeld/gemaild totaal geen reactie en willen mij op geen enkele manier helpen. Belachelijk dat zij, zodra er een klacht is, totaal geen medewerking aan hun klanten verlenen. En dat terwiijl ik heel veel boekingen maak via hun website. Nu nooit meer dus. Ik kan gewoon geen restitutie aanvraag doen omdat Expedia te beroerd is om mijn aanvraag door te sturen!!

Gewenste oplossing

Dat expedia mijn restitutie aanvraag doorstuurd naar de KLM zodat zij mijn aanvraag in behandeling kunnen nemen.

All complaints of