My complaint:
Heb eind september een ticket naar Vancouver Canada gekocht via Expedia. KLM heeft het geld van mijn credircard afgeschreven. Op 2 november 2010 vertrokken en de planning was maandag 15 november terug naar Amsterdam te gaan. Door vervelende privé omstandigheden wilde ik een week eerder terug vliegen. Ben naar een reisbureau in Vancouver gegaan en gevraagd of ik 8 november terug kon vliegen. Mijn ticket kon niet veranderd worden! Alleen op de voorwaarden die ik had gekregen stond dat mijn ticket wel gewijzigd kon worden. Terwijl er plaats was op de klm vlucht heb ik een ticket van Britisch Airways moeten kopen om terug te komen, de prijs was 668 canadese dollars, ongeveer 450 euro. Bij thuiskomst heb ik contact opgenomen met expedia en zij verwezen mij door naar de KLM. Zij zijn bemiddelaar en de voorwaarden komen van de KLM. Nu heb ik op 23 november een klacht ingdiend bij de KLM. Ik ontving een dossiernummer en heb nu op 19 januari nog steeds geen antwoord/reactie ontvangen! Heb ze gebeld en kreeg een bandje.
Gewenste oplossing
Ik zou graag mijn geld terug willen van het Britisch Airways ticket dat ik heb moeten kopen