Complaint: Experia box ook onvindbaar op gewone apparatuur

user-208530 on 28 October 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Deze week een nieuwe KPN Experia box ontvangen. Het wireless internet modem is op vijf verschillende apparaten, waaronder een volstrekt normale Windows XP laptop, een Windows 8 laptop, een I-pad, en I-phones niet te zien. Klantenservice gebeld. Enige oplossing; op mijn kosten een ‘computerexpert’ langs laten komen om de instellingen van het modem te laten veranderen! Ik gebruik gewoon volstrekte standaard apparatuur…. Ook op de telefoons van bezoekers is en blijft de Experia Box onvindbaar. Je vraagt je af of er (in Nederland) apparatuur bestaat waarop de nieuwe KPN Experia box het – zonder ingrijpen van een computerdeskundige – het wel doet….
Wil ik een klacht indienen, krijg ik te horen dat dat niet per email kan, alleen telefonisch of per brief (in welke eeuw leven die mensen? :-)) en dat duurt ongeveer 14 dagen voordat ik antwoord krijg. Na het invullen van het klachtenformulier krijg ik de vraag wat ik nu ga doen, ‘want u heeft nu natuurlijk geen internet’. Het antwoord op de klacht afwachten zeg ik. Krijg ik ook nog te horen dat het niet zeker is dat ik antwoord krijg op mijn klacht, soms doen ze dat wel en soms niet….
Ja, en dan wordt de KPN-service zo absurd dat het bijna leuk wordt.

Desired solution:

Dat ik gewoon het draadloos internet krijg wat ik betaald en besteld heb. Zonder dat ik op mijn kosten het modem moet laten instellen voor standaardapparatuur.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of