Complaint: extra analoge lijn

user-193653 on 13 August 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vandaag telefonisch contact gehad met het (eindelijk)gratis nr van KPN dit ivm persoonsalarmering voor mijn moeder van 85 jaar,zij heeft internet en telefoon via een andere provider hetgeen ik ook gelijk meldde waarop “meneer”gelijk zei waarom niet gelijk alles bij ons?!
Dat maak ik zelf wel uit dacht ik en daar bel ik ook helemaal niet voor!
“Meneer”vraagt naar de naam van mijn moeder dus ik noem haar eerste naam(getrouwde naam dus)waarop”meneer”ook haar 2e naam meisjesnaam noemt dus wat ik bevestig waarop hij zegt:waarom zegt u dat dan niet?! Ik compleet uit het veld geslagen zeg:pardon? Waarom zegt u dat dan niet of kan dat er vanaf af? Die 2e naam dus……
Ik zeg:u heeft het wel naar uw zin he!
Ongelooflijk zo praat je niet tegen een klant arrogante k…….. als ik zo tegen mijn klanten praat krijg ik een waarschuwing en kan gelijk opstappen en terecht!
Degene die vanochtend vd persoonsalarmering was geweest bij mijn moeder,waarbij ik aanwezig was,heeft mij precies uitgelegd wat ik bij KPN moest regelen een extra analoge lijn en draadje wit moet met oranje verbonden worden door een monteur van KPN en laat u niet overbluffen want dat doen ze nl ALTIJD bij KPN nou inderdaad dat klopt,het was gewoon een grote arrogante vlegel die mij,een vrouw van 52 op eenwerkelijk ontoelaatbare wijze te woord stond en het kwam helemaal goed nou het zal me benieuwen 20 augustus moet het actief zijn we wachten vol spanning af en ik ga serieus overwegen HEEL snel na jarenlang trouwe klant geweest te zijn bij KPN op te stappen er zijn nl zat andere providers die mij wel graag met respect willenbehandelen…..

Desired solution:

is nog geen oplossing

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of