Complaint: Extreeem hoog dataverbruik

user-176538 on 02 May 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hier nog iemand met veel te hoog dataverbruik volgens simyo. Ik verbruikte voorheen bij Hi 150mb per maand gemiddeld. Nu op 02 mei ben ik al door mijn databundel heen terwijl ik de hele dag wifi heb aangehad, en de telefoon in de broekzak heb gehad. Automatische updates enz. staat al een jaar uitgeschakeld.
Ik lees op internet erg vaak deze klacht over simyo.

Desired solution:

Duidelijkheid van Simyo over dit probleem. Er zit een fout in hun systeem, maar dit lijken ze niet te willen erkennen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Vervelend om te lezen dat de internetbundel zo snel is verbruikt. Telefoons verbruiken op de achtergrond veel mb's. De gebruiker van de telefoon is zich hier niet altijd van bewust. Een toestel kan zonder dat de gebruiker het zelf door heeft, overschakelen van een wifi verbinding naar de verbinding van de mobiele provider. Via onderstaande link kunt u informatie vinden over hoe dit mogelijk is. Hopelijk kunt u een dergelijke situatie middels de informatie van het forum in de toekomst voorkomen. https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989/ Vriendelijke groet, Simyo webcare simyo.nl/forum

All complaints of