Complaint: extreem internetverbruik

user-90561 on 12 March 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een zakelijke bundel afgesloten met daarin 1000 mb.
Het toestel is een i phone 4s. Gemiddeld genomen zit ik op 100 euro om en nabij.
Tot onze grote schrik kregen we nu een faktuur van 4300 euro.
Reden, internetverbruik.Dat, ondanks ik niets anders doe als ik normaal deed..
Faktuur van 2e,3e en 4e week januari. Eerste 2 weken februari volgen nog.
nu 3 weken later nog geen steek verder, na herhaaldelijk te hebben gebeld en gemaild.Tot vandaag, ik moet gewoon betalen. Ook is er tussentijds nooit melding van gemaakt.Zo van,80% van u bundel is inmiddels verbruikt.
Wat na navraag gebruikelijk is.Ik was inmiddels naar de kpn winkel in leiden en reiswijk afgereist, en daar konden ze niets vreemds ontdekken. Wat nu?
Ik loop al 3 weken met pijn in mijn buik.Dit allemaal terwijl ik bijna geen internet gebruik. Als ik vraag waar ik het aan verbruikt zou hebben geven ze geen antwoord.
Ja alleen van, meneer u heeft nu eenmaal verbruikt. Ik weet zeker van niet.
Als ik niets gebruik, blijven de mb,s doorschieten. Zo bleek ook vandaag.
In circa 90 sec circa 95 mb. Dat terwijl ik geen gebruik maak van het internet.
Zodoende staat mijn internet sindsdien uit.

Groet,ijsbrand van velzen

Desired solution:

Waarom?
Complete kwijtschelding en compensatie.
Dit is denk ik mijn laatste manier van proberen op een normale manier met jullie in contact te komen.
Vandaag ben ik ook nog eerder van mijn werk gegaan richting reiswijk.
3 weken ben ik hier nu mee bezig. Kunnen jullie me alsstublieft verder helpen?
Inmiddels heb ik me beroepen, dit puur uit noodzaak.

All complaints of