Complaint: Extreem lange wachttijd na herstel stoelen

user-184472 on 18 June 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin maart 2012 kochten we twee stoelen bij Woonsquare. Na reeds enkele maanden was er sprake van een kapotte zitting (vering). Na contact opgenomen te hebben met woonsquare kwam er vrij snel een monteur langs. Echter enkele weken later was de vering weer gesprongen. Begin februari 2013 werden onze beide stoelen opgehaald en werd ons verteld dat binnen 6-8 weken we de stoelen retour zouden krijgen. Dit gebeurde echter niet. Inmiddels hebben we al meer dan 5x contact gehad met woonsquare, waarbij ons verzekerd werd dat dezelfde week de stoelen nog geleverd zouden worden. Tot op heden is dit nog niet gebeurd. Wij hebben inmiddels helemaal geen vertrouwen meer in deze organisatie.

Desired solution:

Binnen 2 weken de stoelen retour, dan wel ons geld terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Responded on 04 November 2013 at 19:11

Direct nadat de klacht was geplaatst, heeft woonsquare contact met ons opgenomen. De stoelen werden teruggebracht. Een stoel bleek echter beschadigd. Deze werd direct weer meegenomen. We ontvingen daarna vrij snel bericht dat er een nieuwe stoel zou worden geleverd. Nadien wachten we alweer ruim 3 maanden op deze stoel. In totaal wachten we dus al ruim 9 maanden op onze stoel, zonder bericht te hebben ontvangen hoe lang we dit keer nog moeten wachten. Al met al kunt u zich voorstellen dat ik de service van Woonsquare erg teleurstellend vind en dat ik er erg spijt van heb dat ik deze stoelen destijds heb aangeschaft.

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Afspraak voor retourbezorging gemaakt met klant voor 29-06-2013

All complaints of