Fa-med is het enigste bedrijf wat ik mee gemaakt heb voor tandartsen wat echt maar ook echt slecht is. Ik lees veel klachen over geen rekeningen ontvangen waar ik ook lan last van heb gehad. Ze de communicatie naar tandarts... Read more
Vervolg op klacht "Onterechte incassokosten":
Fa-med heeft mijn klacht op opgelost gezet, maar daar ben ik het zeker niet mee eens!!! OPGELOST??? Voor wie??? Niet voor mij, want uiteindelijk moet ik aan Fa-med nog steeds € 40,00 aan incassokosten betalen!!! Hun... Read more
Ik heb een tandartsrekening te laat betaald maar nog geen aanmaningsbrief van Famed ontvangen. 4 dagen na betaling krijg ik een aanmaning met nog te betalen incassokosten van €40,19 Read more
IK HEB GEEN EERDER NOTA HIER VAN ONTVANGEN EN TOCH EEN AANMANING Read more
aanmaningskosten betalen ,maar rekening al betaald! Read more
het schijnt dat ik de ingediende klacht moet afmelden als het probleem is op gelost, bij deze dan. Read more
Begin November 2012 nota betaald van 300,00 euro,krijg ik een paar dagen later de aanmaningskosten van 46,22.Deze aanmaning is waarschijnlijk door de post later bezorgd op ons adres dat de bedoeling was en klant is nu de dupe.
Nadat ik hierover... Read more
Als ik wil communiceren met Fa-med over de factuur kan dat alleen met een 0900 nummer, bij mobiel bellen kost dat ongeveer 2.50 euro per minuut, op een factuur van 30 euro, bij 5 minuten bellen is dat al 10... Read more
Ik heb een aanmaningen gekregen van Fa-med voor een dienst die geleverd is door Meditel. Er zijn daarbij incassokosten in rekening gebracht. Echter, de originele rekening en de herinnering heb ik nooit ontvangen. Doordat ik de aanmaning kreeg kwam ik... Read more
Ik kreeg vandaag in eens een brief van de incasso. En betaal altijd netjes mijn rekeningen dus wist niet waar dat van kon zijn. Na heel wat bellen bleek het van de tandarts te zijn. Die alles doet via famed... Read more