Complaint: Absurd hoge incassokosten

user-171129 on 02 April 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door gedoe met de verzekeringsmaatschappij over de vergoeding van een bedrag van 66,55 met notadatum 5/1/2013 is de betaling door mij te laat gedaan. Nog nooit eerder gebeurd en deze nota is al 12 keer eerder gewoon betaald! Vervolgens heb ik op 21 maart wel betaald na afstemming met de verzekeringsmaatschappij en werd ik de volgende dag op post getrakteerd op 40 euro extra incassokosten. De medewerker van Famed vond ik vandaag (2 april) erg bot en kon niets met mijn verzoek de incassokosten te laten vervallen. Wat een arrogantie.

Desired solution:

40 euro incassokosten intrekken (nota 4992973007909036).

Als er niets gebeurd ga ik vanaf nu bij iedere nota wachten op de herinnering FAMED. Goed voor de kosten en zo krijg ik dan genoegdoening voor de 40 euro. Het werkt 2 kanten op.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat de klacht nog in behandeling staat. We hebben u gebeld en de situatie doorgesproken. U gaf aan dat de uitleg naar tevredenheid was. Wanneer er nog vragen mochten zijn dan horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Fa-med.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u gaf aan dat de uitleg naar tevredenheid was. We hebben uw klacht afgesloten, maar mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

All complaints of