My complaint:
Fa-Med B.V. regelt de facturen van mijn tandarts. Mijn betaling loop via Fa-Med B.V. om deze reden.
Ik heb vanwege een preventieve behandeling bij de tandarts een redelijk hoge rekening mogen ontvangen. Vanwege mijn financiele situatie ben ik niet in de mogelijkheid om deze rekening in 1 keer te betalen.
Ik heb telefonisch contact opgenomen met Fa-Med B.V. en mijn probleem voorgelegd, met de vraag of ik de rekening in 2 termijnen zou mogen betalen. Dit was allemaal geen probleem, MAAR ik moest wel €35 aan administratiekosten betalen!
Ik weet niet of het jullie duidelijk is dat mensen die problemen hebben met de hoogte van het bedrag, juist de mensen zijn die om die reden een rekening graag in termijnen willen betalen. En het is dan NIET logisch om die mensen €35 in rekening te brengen!!
Het is mij dan ook niet duidelijk waarom je €35 moet betalen als je een bedrag in termijnen wil betalen! Dan heeft een betalingsregeling toch ook geen nut!
Desired solution:
Ik heb mijn probleem zelf opgelost. Maar ik vind dat ze eens moet kijken of ze hier niet iets aan kunnen veranderen. Er zijn veel mensen die al problemen hebben in deze tijd en de zorgverzekering is al veelvuldig in het nieuws. Je betaald je scheel aan de basisverzekering, je eigen risico en al datgeen wat niet gedekt is. En dan mag je ook nog eens €35 aan administratiekosten betalen als je er met je geld niet uitkomt.