My complaint:
Ik ben een van de vele die ook een hele slechte ervaring heeft met Fa-med. De factuur is rond de vakantieperiode verzonden. Zonder een aanmaning te ontvangen krijg ik op een factuur van € 25 incassokosten van € 40. Dit is totaal niet in verhouding met het factuurbedrag. Ik ben telefonisch zeer onvriendelijke te woord gestaan. Je moet gewoon betalen, ja dat weet ik ook wel. Maar als een factuur tijdens de vakantieperiode gestuurd wordt, kan het wel eens voorkomen dat hij over het hoofd wordt gezien. Ook per email contact met Fa-med gehad maar echt totaal geen vriendelijkheid van hun kant. Ik betaal de rekeningen altijd op tijd, dat kunnen zij ook zien en dat je dan zo behandeld wordt. Van de meeste bedrijven krijg je eerst een herinnering voordat je zo’n abnormale boete erbij krijgt. Echt belachelijk. Het verbaasd me ook te lezen dat er zoveel mensen op deze manier behandeld worden door dit bedrijf. En dat je daar als particulier niets aan kan doen. Totaal machteloos! Bah wat een naar gevoel geeft me dit, dat dit gewoon kan.
Desired solution:
Dat de incassokosten terugbetaald worden.