Complaint: Dubbele betaling word niet terug gestort.

user-85210 on 14 February 2012 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb begin December een nota dubbel betaald. Direct contact met de klantenservice opgenomen, dit zou binnen 2 weken terug gestort worden. Een maand later nog eens contact opgenomen, ze zouden er spoed bij zetten. 2 Weken later nog eens gebeld en ze zouden nogmaals erbij zetten dat het snel terug geboekt moest worden. Inmiddels is het half februari en heb ik nog mijn geld (131 euro) niet terug ontvangen.
Het heeft blijkbaar geen zin om te bellen en het kost me ook nog eens extra geld om erheen te bellen (15 cent per minuut en je staat een eeuw in de wacht)!

Desired solution:

Z.S.M. mijn geld teruggestort!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat u enige tijd geleden een klacht heeft geplaatst. Helaas waren we toen niet in de gelegenheid om uw klacht te behandelen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht niet meer actueel is en hebben deze afgesloten. Wanneer u toch nog graag contact met ons wilt opnemen, verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

All complaints of