Complaint: Dubbele nota aan Famed betaald

user-80278 on 16 January 2012 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in December 2011 een nota dubbel betaald aan FaMed. Nu 1 maand later en na 3 x contact met de klanten”service””
wist men mij te vertellen dat ik gerekend vanaf vandaag 16.1.2012 over 1 maand het teveel betaalde bedrag waarschijnlijk teruggestort krijg. Dat is dus 2 MAANDEN nadat ik dubbel betaald heb. De eerste dame die ik bij Famed sprak vertelde me dat dubbel betaalde nota’s binnen 2 weken automatisch teruggestort worden. NIET DUS!!!
Is dit van Famed een staaltje van creatief boekhouden met voordeel (rente van mijn teveel betaalde geld) voor Famed en nadeel voor de klant?? De laatste dame die me te woord stond vertelde dat ik maar een klacht in moest dienen want dat ze er zelf ook schoon genoeg van hebben. We moeten dus bij de managers zijn maar als ik daarmee doorverbonden wil worden blijkt dit niet mogelijk te zijn.
Kijk, als ik te laat betaal krijg ik een dreigmail van Famed met extra kosten van 15 procent met een minimum van 37 euro + de wettelijke rente, maar als zij niet op tijd terug betalen laten ze je zwemmen. Dus Famed , graag binnen 10 dagen betalen anders bereken ik ook 15 procent over het notabedrag dat ik nog van jullie krijg met een minimum van 37 euro + de wettelijke rente.

Desired solution:

Direct mijn geld terug , in ieder geval binnen 14 dagen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat u enige tijd geleden een klacht heeft geplaatst. Helaas waren we toen niet in de gelegenheid om uw klacht te behandelen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht niet meer actueel is en hebben deze afgesloten. Wanneer u toch nog graag contact met ons wilt opnemen, verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

All complaints of