Complaint: fa med

user-178039 on 13 May 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb ook vaker incassokosten moeten betalen, terwijl ik nota bene niet een keer een herinnering/ aanmaning heb ontvangen.

Desired solution:

Er zou een keer onderzocht moeten worden naar de herinneringsbrieven die daar op de stapel ligt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We willen graag telefonisch contact met u opnemen om uw klacht te bespreken. Helaas ontbreekt uw juiste telefoonnummer op klacht.nl. Zou u deze alsnog willen invullen? Zodra u deze heeft ingevuld nemen we contact met u op. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We willen graag telefonisch contact met u opnemen om uw klacht te bespreken. Helaas ontbreekt uw juiste telefoonnummer. Eerder hebben we gevraagd om het telefoonnummer aan te passen zodat we uw klacht door kunnen nemen. Helaas hebben wij geen reactie mogen ontvangen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht niet meer actueel is en hebben deze afgesloten. Wanneer u toch nog graag contact met ons wilt opnemen, verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer en op welk telefoonnummer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

All complaints of