Complaint: Fa-med BV stuurt mij onterecht incasso’s.

user-164952 on 07 April 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Fa-med BV hoort als administratief bedrijf zelf de financiele afhandeling met de zorgverzekeraar af te wikkelen. Men stuurt mij incasso aanmaningen omdat de zorg codes van zorgverzekeraar Agis verandered zouden zijn. En om Fa-med BV te bellen moet je een duur 0900 nr bellen. Wat resulteerde in 15 euro extra bel kosten met mijn GSM afgelopen maand. Onlangs weer moeten bellen met Fa-med BV.
Dus die smoes dat de zorg codes bij Agis veranderd zijn komt ze goed uit, want als iedereen een 0900 nr gaat bellen is het KASSA natuurlijk.
Laksheid en niet willen afstemmen met Agis. Fa-med BV schuift t probleem af op Agis, en als ik Agis bel schuiven ze t af op Fam-med BV.
Ondertussen word er door zowel door Fa-med BV als Agis goed verdient met hun 0900 nr. Allebei pure oplichters.

Mijn tip: Blijf bij deze 2 oplichters vandaan!!!!

Desired solution:

Wil van Fam-med BV de 15 euro extra bel kosten die ik heb gemaakt afgelopen maand, en onlangs weer de zelfde tijd aan de telefoon met ze gezeten. Zal weer 15 euro belkosten zijn met gsm. Dus wil in totaal 30 euro vergoed krijgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat de klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u geeft aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Wanneer dit niet het geval mocht zijn dan horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Fa-med.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u geeft aan dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. We hebben uw klacht afgesloten, maar mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Fa-Med B.V. posted

All complaints of