Complaint: famed behandeld de mens onterecht

user-109300 on 15 June 2012 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

in dec 2011 ben ik bij de tandarts geweest voor operatie en prothese dit is allemaal netjes gebeurd vervolgens krijg ik met famed aan de hoed jonge jonge jonge wat een gedoe allemaal volgens mij beseffen ze niet dat ze met mensen te doen hebben het gaat er als volgt je krijgt een rekening van famed vervolgens heb ik famed opgebeld of er een betalings regeleing mogelijk is “ja tuurlijk mijnheer is allemaal geen probleem” nou ik moest dan ook 8 termijnen betalen de eerste drie termijnen zijn goed gegaan en daarna begint het, ik krijg een acceptgiro thuis die van de vorige bewoner was en heb die per ongeluk betaald daarover heb ik netjes gebeld met famed en heb het hele verhaal uitgelegd nou dat was dan ook geen probleem heeft u verder nog vragen zeiden ze ik zeg ja want ik heb nog steeds geen acceptgiro kaart voor mijn betaling ontvangen daarop kreeg ik te horen ja mijnheer daar kunnen wij nix aan doen. dus ik had zoiets van ja en nu dan dus had besloten aangezien hun niets verder erover zeiden dat ik maar even zou wachten mis dat ie nog binnen kwam rollen, maar tot mijn spijt krijg ik niet de acceptgiro die ik verwacht maar een acceptgiro om het restant bedrag te betalen aangezien ik mij niet aan de betalings regeling had gehouden dus ik had daar weer netjes over gebeld met famed en die jong dame aan de lijn zegt van ja daar ken ik nix aan doen ik zeg luister mevr door uw collega zit ik nu dus wel in de nesten en dan krijg ik te horen dat jullie er nix aan kunnen doen das onterecht daarop is ze verder gaan kijken en zegt van ja ik zie in het systeem staan dat u vorige keer hebt had gebelt en dat u dubbel had betaalt (waar ik dus totaal geen uitlating over heb gedaan) ik zeg tegen die mevr van luister ik heb totaal nix dubbelbetaald ik heb alleen een verkeerde acceptgiro rekening betaald en daarover had ik gebeld en dat is inmiddels opgelost dat is netjes terug gestort ok zei ze daarop dan is het toch geregeled ik zeg nee want ik moet nu bijna 1000 euro betalen en das onterecht. na nog wat verder gediscusieer zegt ze heel makkelijk van tja u had toch een ref nummer kunnen opvragen ik zeg en waarom zegt uw collega dat een maand geleden niet dan was het niet zover hoeven komen tja daar ken ik nix aan doen kreeg ik als antwoord want zij was niet verantwoordelijk voor de dingen die haar collega doet. nouja met kort en krachtig antwoord kreeg ik dus naar mun hoofd geslingerd dat ik het maar gewoon moest betalen want ze kon er totaal nix meer aan doen,ik zeg ja maar mevr ik moet dat binnen 2 dagen betalen hoe denkt u dat ik dat zou moeten doen? nou dat ging haar niets aan zei ze. dat heb ik dus niet op me laten zitten en ben meteen met die brief en acceptgiro naar mijn tandarts geweest daar ook weer het hele verhaal uitgelegd en die hebben met echt heel veel pijn en moeite kunnen regelen dat ik het eind deze maand kan betalen, vervolgens vond ik gisteren avond een brief in de bus van CREDIOS ik heb vandaag contact gehad met credios en vroeg hoe dat kon die mijnheer zei tegen mij dat famed aan hun had doorgegeven dat ik een rekening niet had betaald en dat ik had gezegt dat ie dubbel was betaald dus ik heb die mijnheer netjes uitgelegd van hoe en wat ALWEER EEN KEER en daarop zegt die mijnheer van tja dan moet u dat maar bewijzen (zeer kortaf). het moet gewoon niet gekker meer worden deze instanties snappen niet dat ze met mensen omgaan dat als eerste en ten tweede zo een instanties hebben in mijn ogen gewoon niet het recht om te bestaan want ze maken hun eigen regeltjes die in hun voordeel is want als iemand van ons belt ken er nix geregeld worden en als een klant van hun belt zoals mijn tandarts dan ken er wel wat geregeld worden dus hoezo dan wel????

Desired solution:

dat het hele gezeur opgelost word voordat ik echt kwaad ga worden en dat duurt niet al te lang meer!!! ze moeten eens ophouden met muggenziften en gewoon op een fatsoendelijke en correcte manier hun werk doen. en ervoor zorgen dat ze een cursus gaan volgen hoe ze met mensen moeten omgaan want dit is echt super laag dat niveau verder zitten er mensen die totaal geen verstand van zaken hebben volgens mij hebben ze hun diploma uit een pakje boter gekrapt

een excuus was het minste wat ze konden doen en dat krijg je nog niet eens verder ben ik tevreden als ik gewoon verder in termijnen ken betalen

All complaints of