Complaint: Geen correcte tandartsnota

user-187320 on 06 August 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een foutieve nota is er teveel gedeclareerd bij mijn ziektekostenverzekering door Fa-med. De nota is inmiddels teruggedraaid door de tandarts, maar fa-med weigert een correcte nota te sturen, waardoor ze ruim eur 110 teveel in rekening brengen. Tevens weigert Fa-med contact op te nemen met de ziektekostenverzekering die heeft toegezegd dat ze nog meer gaan vergoeden. Telefonisch overleg resulteert in het neer gooien van de telefoon door Fa-med. Ze blijven zeggen dat ik een foutieve nota moet betalen.
Bovendien is het hun beleid om geen contact op te nemen met andere partijen!

Op 6 augustus werd, na ruim een maand, de klacht eenzijdig gesloten door Fa-med in dit systeem, terwijl er nog geen oplossing is! Het sluiten van een klacht is alleen acceptabel indien er een oplossing is.

Desired solution:

Een correcte en goede nota vand e tandarts waarin het teveel aan vergoedingen is gecorrigeerd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u gesproken en zijn we samen tot een oplossing gekomen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - Om tegemoet te komen aan uw wensen hebben wij u een creditnota gestuurd. Wij hopen dat hiermee uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Famed.

All complaints of