Complaint: Het niet ontvangen van nota’s

user-106652 on 04 June 2012 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na elke tandartsbezoek is het weer Bingo met Fa-Med. Bij de deurmat ligt direct een brief van Fa-med met hoge boetes van niet ‘betaalde’ acceptgiro’s. Hoe wil je iets betalen, als je niks ontvang? Tijdens een telefonisch gesprek beweert Fa-Med dat ze al vier brieven hebben verzonden en dat het niet aan hen ligt. Nu moet ik bewijzen dat ik niks ontvangen heb? Erg frusterend want dit gebeurt nou elke keer!

Desired solution:

Fa-med moet er gewoon voor zorgen dat de brieven bij mij aankomen, op die manier kan ik normaal de acceptgiro's betalen. Het is niet mijn fout dat de brieven niet bij mij aankomen, ik ben geen incassobedrijf dat daar verstand van heeft. Maar misschien hier een aantal suggesties om deze problemen te voorkomen:
- zend na de tweede herinnering een e-mail naar de betreffende persoon.
- zend na de tweede herinnering een aangetekende brief ( liever 7 .- dan 50.- extra betalen)

Met mijn studentenbeurs kan ik gewoon die boetes niet overzien, ik wil echt dat Fa-med mij hierin kan helpen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat u enige tijd geleden een klacht heeft geplaatst. Er is toen contact geweest en er zijn afspraken gemaakt. Wij gaan er vanuit dat uw klacht niet meer actueel is en hebben deze afgesloten. Wanneer u toch nog graag contact met ons wilt opnemen, verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

All complaints of