Complaint: Incassokosten

user-177580 on 10 May 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Famed altijd betaald, per ongeluk een rekening van €119,89 vergeten te betalen.
Rekening had betaald moeten zijn uiterlijk 17-04-2013.
Rekening betaald op 09-05-2013.
Famed brengt €40,00 incassokosten in rekening 09-05-2013 E-mail verzonden en 10-05-2013 met Famed gebeld mijn ongenoegen geuit en hun erop gewezen dat er ook nog klantvriendelijkheid, coulance en redelijk en billijkheid bestaat maar maar deze wilde zij niet toepassen.
Zij bleven bij hun standpunt.

Zeer onprofessionele benadering en niet commercieel te noemen.
De famed organisatie verplaatsen zich niet in de gedachten en mening van hun klanten.

Want klanten betalen hun salaris en het bestaansrecht als onderneming en niet andersom.
Kort gezegd zonder klanten geen onderneming.

Ben zelf inkoper en ga samen kijken met collega inkopers of deze monopolist gestopt kan worden.

Desired solution:

Terugdraaien incassokosten en klantvriendelijk benadering.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Fa-Med B.V. to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We hebben met u gesproken en u geeft aan dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag en verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Een klantvriendelijke dame van Famed heeft gisteren gebeld, en heeft de incassokosten laten vervallen. Ik heb haar medegedeeld dat Famed eerst moet kijken naar het betalingsgedrag van haar klanten en niet automatische het systeem incassokosten in rekeningen laten brengen.

All complaints of