My complaint:
Famed altijd betaald, per ongeluk een rekening van €119,89 vergeten te betalen.
Rekening had betaald moeten zijn uiterlijk 17-04-2013.
Rekening betaald op 09-05-2013.
Famed brengt €40,00 incassokosten in rekening 09-05-2013 E-mail verzonden en 10-05-2013 met Famed gebeld mijn ongenoegen geuit en hun erop gewezen dat er ook nog klantvriendelijkheid, coulance en redelijk en billijkheid bestaat maar maar deze wilde zij niet toepassen.
Zij bleven bij hun standpunt.
Zeer onprofessionele benadering en niet commercieel te noemen.
De famed organisatie verplaatsen zich niet in de gedachten en mening van hun klanten.
Want klanten betalen hun salaris en het bestaansrecht als onderneming en niet andersom.
Kort gezegd zonder klanten geen onderneming.
Ben zelf inkoper en ga samen kijken met collega inkopers of deze monopolist gestopt kan worden.
Desired solution:
Terugdraaien incassokosten en klantvriendelijk benadering.