Complaint: Incassokosten in rekening gebracht door Famed

user-183467 on 11 June 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 10-01-2013 heb ik een nota van Famed ontvangen. Dit waren kosten die onterecht door mijn tandarts in rekening zijn gebracht. Ik heb toen contact met Famed gehad en met mijn tandarts en die zijn met elkaar overeengekomen dat inderdaad niet te juiste kosten in rekening zijn gebracht. Het bedrag dat ik moest gaan betalen was E7,80,-. Hier zou ik een nieuwe nota van krijgen. Deze heb ik werkelijk nooit onvangen. Totdat op 06-06-2012 een nota van FAmed kreeg van E47,80,- Dit was inclusief incassokosten. Ik heb na het weekend direct contact opgenomen met Famed en die vertelde mij dat er wel degelijk een nota is verstuurt. Namelijk begin mei. Ik weet zeker dat ik nooit een brief gehad heb met het bedrag (7,80,-). Ik heb alles uitgelegd aan Famed maar zij wilden absoluut de incassokosten niet verwijderen. Ik kreeg steeds maar te horen dat het me eigen schuld is. Ik vind dit zeer onprofessioneel dat ik meteen ZONDER herinnering incassokosten op me dak krijg.

Desired solution:

Het nota bedrag van 7,80 betalen en NIET de incassokosten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We hebben met u gesproken en u geeft aan dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag. We willen u dan vriendelijk verzoeken om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

All complaints of