My complaint:
Ik heb van een aanmaning ontvangen waarop incasso kosten worden berekend.
Ik heb per ongeluk een verkeerd bedrag betaald. 171,00 ipv 197,27
Aangezien ik geen herinnering, in welke vorm dan ook, van FAMED heb gehad, kon ik redelijkerwijs niet weten dat ik onvoldoende betaald heb.
Ik heb met een medewerker van FAMED en later met de orthodontist gesproken. Dat heeft niet tot een oplossing geleid.
Het argument dat er een herinnering zou zijn verzonden geloof ik niet. Helemaal niet wanneer ik alle klachten met dezelfde strekking lees op internet lees.
Uit onvrede met de gang heb ik besloten mijn zoon voor verdere behandeling onder te brengen bij een andere orthodontist.
Ik ben altijd een goede betaler geweest en ook de factuur in kwestie is ruim binnen de betaaltermijn betaald.
Het openstaande bedrag inclusief de berekende wettelijke rente van 0,10 euro heb ik voldaan.
Dit is voor mij een principe kwestie is en ik zal nooit de onterecht geclaimde incasso kosten betalen.
Desired solution:
Creditering van de incassokosten.