Complaint: KIJK GOED WAT JE OVERMAAKT OM TERUGSTORTING EN INCASSO KOSTEN TE VOORKOMEN!!!

user-176661 on 03 May 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

KLACHTMijn 2 zonen en ik zijn in januari naar tandarts geweest. Altijd stuur ik de facturen via internet naar CZ zodat de zorgverlener direct wordt betaald. Alleen nu ging t mis verbaast bel ik met famed en samen zijn we uitgekomen. We kwamen erachter dat CZ 1x 44,72 naar Famed had overgemaakt en de rest naar mijn bankrek.nr. Er waren 3 rekeningen 2x 44.72 (van mijn zonen die hetzelfde behandeling hebben gehad, voorletter dragen en bijna identieke notanummers) en een bedrag van 50,76 voor mijn behandeling. Nadat ik had opgehangen heb ik direct 50,76 en 44,72 digitaal overgemaakt. Krijg ik verleden week een rekening binnen met incassokosten, dus ik bel. Het bedrag van 44,72 kwam binnen op een notanummer die al betaald was dus hebben ze het teruggestort. Men kan niet meedenken verder schakelen/koppelen, ookal zien ze zelfs in hun scherm 2 bedragen openstaan!? Nee terugstorten met 100% kosten erop. En ik, ik zit niet te wachten op nog meer kosten op kosten. Ik heb hier geen woorden voor

Desired solution:

Terugstorting van incassokosten en wettelijke rente! Ik was in de veronderstelling dat ik de rekening had betaald en zit niet iedere dag op internetbankieren. Onder protest maak ik het nu over inclusief incassokosten, Ik moet wel anders krijg ik nog meer problemen, je zit niet te wachten op nog meer kosten. Jeetje ik vindt het zo belachelijk, ik heb hier echt geen woorden voor. Hoe drijf je mensen in t nauw ......

Rating 4/10 star-2 (10)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Fa-Med B.V. to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - Wij hebben getracht telefonisch contact met u op te nemen, echter zonder succes. Ons is te kennen gegeven dat u helaas niet bereikbaar bent op het betreffende tijdstip. Er is afgesproken dat u contact met ons op kunt nemen, op een voor u gunstig tijdstip, zodat we samen uw klacht kunnen bespreken. U kunt bij een van onze medewerkers het gewenste tijdstip (maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00) kenbaar maken. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen maar wij hebben u niet kunnen bereiken. Eerder hebben we u gevraagd contact met ons op te nemen zodat u door kunt geven wanneer we u kunnen bereiken. Helaas hebben wij tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht niet meer actueel is en hebben deze afgesloten. Wanneer u toch nog graag contact met ons wilt opnemen, verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

Responded on 03 June 2024 at 20:10

Rating 4/10 star-2 (10)

....

All complaints of