Complaint: niet klantvriendelijk en weigerend om mee te werken cq te denken

user-169336 on 25 March 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb -onverwacht- een forse rekening van de tandarts gekregen. De tandarts is een dure behandeling begonnen zonder te (laten) checken of e.e.a. nog wel vergoed zou worden. Schade : € 1652,-! De rekening ligt nu ter incasso bij FaMed. Die stellen een betalingstermijn voor van max 8 termijnen die voor mij niet haalbaar is. Nu heb ik een tegenvoorstel gedaan waardoor de afbetaling 2 maanden langer duurt….maar ze weigeren iedere medewerking!

Desired solution:

Als mijn eerder geopperde oplossing wordt geaccepteert.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. We zullen dan opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat de klacht nog in behandeling staat. We hebben u gebeld en de situatie doorgesproken. U gaf aan dat de uitleg naar tevredenheid was. Wanneer er nog vragen mochten zijn dan horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Fa-med.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ja de klacht staat nog steed open want ik kreeg weer een brief van FaMed dat ze de factuur incl aanmaningskosten uit handen gingen geven en dat de extra kosten van incasso voor mijn rekening zouden zijn. Dat is niet wat er is voorgesteld en afgesproken. ik moest wachten totdat alleen het basis factuurbedrag bij het incassobureau zou terechtkomen en dan zouden ze geen incassokosten in rekening brengen en dan kon ik met hun een betalingsafspraak maken.

All complaints of