Complaint: nota!

user-172482 on 09 April 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een vergeten afspraak voor medische zorg €20,- in rekening gekregen. Deze rekening heb ik nooit binnen gekregen. Ik heb vervolgens geen betalingsherinnering ontvangen en nu is het bedrag van €20,- verdubbelt naar €60,06. Ik vind dit een exorbitant hoog bedrag, zeker omdat ik ook geen herinnering heb ontvangen.

Na gebeld te hebben met de klantenservice, ben ik door een medewerker behandelt als een klein kind, en was er moeilijk tussen te komen. Vandaar mijn klacht via deze weg.

Desired solution:

Met de wettelijk rente kan ik nog mee omgaan! Maar 40,- niet!
Zou deze graag ongezien willen hebben. Daarna ben ik pas tevreden!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat de klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u geeft aan dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Wanneer dit niet het geval mocht zijn dan horen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Fa-med.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u geeft aan dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. We hebben uw klacht afgesloten, maar mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

All complaints of