Complaint: Nota niet correct

user-162362 on 01 July 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedendag,

Nota is niet correct en ik krijg niet terug.
Verzoek met klem een juiste nota te sturen een nota zoals deze behoort te zijn.U bent in gebreke met het leveren en overleggen van een juiste nota.
Zoals gemeld Factuur 19.90956.010376946 d.d. 22 juni 2013 is ontvangen op 27 juni 2013, Waarom dit anti gedateerd is is mij een raadsel en verzoek ook niet meer dit te doen.Verzoek u dan ook met klem een juiste nota te overleggen die door de verzekeraar geaccepteerd wordt.
_____

From: Contactcenter [mailto:contactcenter@famed.nl] Sent: Monday, 01 July, 2013 18:00
To: bhwilmink
Subject: Betreft nota [#204361]

Geachte heer Wilmink,

Hartelijk dank voor uw bericht over onze service.
Wij hebben nog geen reactie ontvangen van de praktijk. Dit kan tot 5 weken duren. Als de praktijk het met u eens is, ontvangt u een aangepaste nota. Als dit niet het geval is, ontvangt u dezelfde nota nogmaals. Als de nota komt te vervallen, ontvangt u geen bericht.
Wij hebben het deel van W. Wilmink teruggestuurd naar de praktijk waardoor alleen het deel van de nota van BH. Wilmink door blijft lopen in het notatraject aangezien deze juist is. Wij vragen u enkele weken geduld voor het bezwaar dat wij hebben ingediend voor u.

Wij bedanken u voor uw feedback aangaande onze postbezorging. U stelt ons daarmee in de gelegenheid onze service continu te blijven verbeteren.

Het is slechts niet de keuze van ons of wij rechtstreeks declareren bij uw verzekeraar, dit is een service die wij verlenen en kan ingeschakeld worden door de desbetreffende praktijk.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Team Contact Center
Fa-med B.V.

Wij ontvingen op 28-06-2013 het volgende bericht van u:
Goedendag,

Dank u voor uw email. Wettelijk gezien mag ik een nota niet betalen waar ik niet mee eens ben. De verzekeringsmaatschappij betaald de nota niet uit zoals ik ook aan u verteld heb, met de reden waarom. Verzoek u met klem ene juist nota te versturen. Uw in gebreke zijn kan niet leiden tot mijn in gebreke zijn. U bent in gebreken het met versturen van een juiste en correcte nota. Dit kunt u alleen op lossen door twee nieuwe nota’s aan te maken voor iedere verzekerde apart.

U stuurt de juiste nota’s aan de juiste persoon met de juiste gegeven dan kun u betaald krijgen als de nota klopt.
Uw probleem kunt u dan ook niet mijn probleem maken. Ik stel u dan bij deze in gebrek met het versturen van juisten nota’s.
Het is aan u hoe snel u dit op lost.

Aangaande de verzendwijze is de keuze en daarmee de bewijslast dat ik heb hem kunnen ontvangen geheel en alleen voor u. Ik heb u erop duidelijk en nadrukkelijk op gewezen.
Nadat POST NL mij er op heeft gewezen dat u in gebreke bent met het versturen van de nota. Ook dit kunt u niet verleggen naar mij of een ander. Het is uw keuze dus ook uw verantwoordelijkheid. Verzoek u dan ook hiermee nu en in de toekomst rekening mee te houden en dit ook duidelijk in uw systeem te administreren dat het uw keuze is geweest de wijze van verzenden en daar mee het kunnen aantonen dat de nota’s en brieven ook daadwerkelijk zijn verstuurd dat verzekerde in kwestie deze heeft kunnen ontvangen en ook de herinnering heeft kunnen hebben gehad. Zoals u dat niet doet op de door POSTNL aangegeven wijze blijft het een onzeker zoals nu ook weer het geval.
Zoals gemeld Factuur 19.90956.010376946 d.d. 22 juni 2013 is ontvangen op 27 juni 2013, Waarom dit anti gedateerd is is mij een raadsel en verzoek ook niet meer dit te doen.

Uw organisatie is in gebreke en verzoek u dan ook met klem om juiste nota’s te versturen. Niemand nader is op dit moment in gebreke zoals uw email dit wil doen geloven.
Een voor W. Wilmink en een voor BH Wilmink of rechtstreeks bij de verzekering ONVZ. De keuze is aan u.

Ik wens niet dat de relatie die er is met d Tandarts Menger op een of ander manier verstuurd wordt door het falen van uw organisatie en zal een copie van deze mail ook aan Tandarts Menger overleggen.

In afwachting van het gevraagde,
Met vriendelijke groet

BH Wilmink

Disclaimer:
http://www.voorwaarden.net/opvragen/NUSCFNJWPAMM/

From: Contactcenter [mailto:contactcenter@famed.nl] Sent: Friday, 28 June, 2013 09:24
To: bhwilmink
Subject: Betreft nota [#204246]

Geachte heer/mevrouw Wilmink,

Hartelijk dank voor uw bericht over uw nota.

Wij vinden het vervelend dat de post niet altijd op tijd bij u bezorgd. Wij hebben helaas geen invloed op de tijd die PostNl over de bezorging doet.

Nota 1990956010376946 hebben wij op 19-06-2013 al verzonden zodat deze op 22-06-2013 bij u zou aankomen.
Fa-med factureert op verzoek van uw zorgverlener. Uw zorgverlener heeft er voor gekozen om de nota niet eerst bij uw verzekeraar in te dienen. U kunt de nota alsnog naar uw verzekeraar sturen.

Wij raden u aan om via www.notavanfamed.nl te controleren of u het voor uw verzekeraar mogelijk is om de nota digitaal te declareren. U hoeft de nota dan niet via de post naar uw verzekeraar te sturen, maar kunt deze via www.notavanfamed.nl direct digitaal indienen.

Wij hebben de praktijk gevraagd uw bezwaar op een deel van de nota te controleren. Dit kan tot 5 weken duren. U ontvangt een aangepaste nota als de praktijk het met uw bezwaar eens is. Is de praktijk het niet met u eens, dan ontvangt u dezelfde nota nogmaals. Krijgt u niet op tijd een reactie, neemt u dan nog even contact met ons op.

Voor het deel van de nota waar u het wel mee eens bent, blijft de uiterste betaaldatum geldig. Wij adviseren u daarom het bedrag van €20,52 voor de behandeling van BH Wilmink zo snel mogelijk over te maken.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Meld u nu aan bij www.notavanfamed.nl en maak kans op 2 VIP kaarten voor een concert naar keuze bij Ziggo Dome in Amsterdam. Via dit portaal kunt u uw nota’s inzien, een adreswijziging doorgeven, uitstel van betaling aanvragen en een FiNBOX koppeling aanvragen met uw eigen internetbankieromgeving.
Met vriendelijke groet,
Team Contact Center
Fa-med B.V.

T: 0900 – 0885 ( € 0,15 p/m)
E: contactcenter@famed.nl
________________________________________
Wij ontvingen op 27-06-2013 het volgende bericht van u:
Goedendag,
Ik moet betalen omdat u een betaal nummer heeft.
Ik moet in de pen klimmen omdat u een factuur op maakt die bestemt is voor twee polissen en daarom maar een van de twee geen origineel heeft en dus niet kan declareren.
Ik wil per persoon per polis een overzicht en factuur ontvangen. Verzoek u dan ook dit als dus danig te realiseren en te registeren de factuur die ik nu heb kan ik niets mee.
In het verleden is aangegeven aan u dat POSTNL niet altijd bezorgd of op tijd bezorgt, u hierin des tijd ook op terecht gewezen bent. Dit ook in de diensten overeenkomst staat dat niet alles bezorgd kan worden als het niet aangetekend is. Verzoek u wederom hiermee rekening te houden.
Verzoek u dan ook een factuur per persoon die ingediend kan worden bij de zorgverzekeraar ONVZ. ONVZ heeft aangegeven dat u ook rechtstreeks bij hun kunt indienen omdat zij hetgeen wat niet vergoed wordt bij verzekerde zullen verhalen. Waarom heeft u dan anders het verzekeringsnummer?
Factuur 19.90956.010376946 d.d. 22 juni 2013 is ontvangen op 27 juni 2013, Waarom dit anti gedateerd is is mij een raadsel en verzoek ook niet meer dit te doen.
Wij verzoeken u nieuwe factuur uit te rieken per verzekerde zodat deze naar ONVZ gestuurd kunnen worden voor vergoeding/betaling dan wel dat u gebruik maakt van de diensten die ONVZ biedt en de facturen gelijk aan u betaald, wij een overzicht ontvangen.
Finbox is geen optie omdat daar niet voldoende informatie wordt verstrekt en de banken toch problemen hebben in de tijd dat wij Finbox hebben gebruikt met het leveren van facturen.
Mochten er nog vragen zijn verneem ik dit graag van u. In afwachting verblijvend.
Mede namens mijn vrouw W. Wilmink
Met vriendelijke groet, Kind Regards,

BH Wilmink
Disclaimer:
http://www.voorwaarden.net/opvragen/NUSCFNJWPAMM/

Desired solution:

Correcte nota met alleen dat wat ook daadwerkelijk voor mij bestemt is en ook kan indienen bij de zorg verzekeraar

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We hebben met u gesproken en u geeft aan dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - In navolging van uw klacht, hebben wij een aantal malen contact met u opgenomen. We hebben uw klacht afgesloten. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn dan nemen we opnieuw contact met u op.

All complaints of