My complaint:
Op 10 juni 2013 de rekening van 23.46 betaald aan fa-med.De rekening diende voor 28 juni 2013 betaald te worden.Op 11 juni 2013 ben ik op vakantie gegaan toen ik weer thuis kwam (eind juli) zag ik dat de overboeking niet goed was gegaan. Ik heb dit bedrag 23.46 dus gelijk weer overgemaakt naar fa-med. Nu kreeg ik zaterdag 3 augustus 2013 een brief binnen van fa-med of ik de 40 euro incasso kosten nog even wou betalen met 0.08 cent wettelijke rente.
Ik heb vandaag 5 augustus gebeld met Fa-med. Uitgelegd wat er gebeurt was . De vrouw ( Martine) die ik aan de telefoon kreeg zei dat de incasso kosten er niet van af gehaald kon worden. Ze zei dat het geen goede/geldige reden was om de incasso kosten er af te halen. Ze zei de ze niet de bevoegdheid was om de incasso kosten eraf te halen omdat ze op een call center werkt !?Op de vraag om met een manager te spreken kon ook niet omdat ik dan toch het zelfde antwoord zou krijgen!
Desired solution:
Oplossing voor de extreem hoge incasso kosten . 40 euro op een rekening van 23.46