Complaint: Onterechte incassokosten

user-57176 on 02 September 2011 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een nota ontvangen verhoogd met incassokosten, terwijl ik daarvoor nooit een originele nota en/of herinnering had ontvangen. Ik betaal mijn rekeningen altijd meteen en wat ik vermoed is dat het is fout gegaan bij bezorging van mijn post/nota. Ik woon op nr. 20 , appartement 8 en op nota staat 20 8, wat gelezen kan worden als 208.Bellen over de nota kost 0.10 ct/min maar voortdurend wordt verzocht om later terug te bellen ivm drukte. Ik kan geen nota betalen die ik niet ontvang en ben dan ook van mening dat ik ook geen schuld heb en dus niet verplicht kan worden om incassokosten te betalen.

Gewenste oplossing

Ik kan geen nota betalen die ik niet ontvang. Na aanvragen van de originele nota (1.50 Euro kosten) heb ik deze wel meteen betaald , maar zonder de incassokosten.
Ik zou het redelijk en terecht vinden als de incassokosten mij worden kwijtgescholden, daar ik geen schuld heb aan de te late betaling.

Desired solution:

Ik zou het redelijk en terecht vinden als de incassokosten mij worden kwijtgescholden, daar ik geen schuld heb aan de te late betaling. Ik ben het niet eens dat de klant zelf moet betalen als je informatie wilt over een fout die niet bij de klant ligt. Zou gratis moeten zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat u enige tijd geleden een klacht heeft geplaatst. Er is contact met u geweest en er zijn afspraken gemaakt. Wij gaan er vanuit dat uw klacht niet meer actueel is en hebben deze afgesloten. Wanneer u toch nog graag contact met ons wilt opnemen, verzoeken wij u vriendelijk om aan ons door te geven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

All complaints of