Complaint: Onterechte incassokosten deel 2

user-139747 on 29 November 2012 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vervolg op klacht “Onterechte incassokosten”:

Fa-med heeft mijn klacht op opgelost gezet, maar daar ben ik het zeker niet mee eens!!! OPGELOST??? Voor wie??? Niet voor mij, want uiteindelijk moet ik aan Fa-med nog steeds € 40,00 aan incassokosten betalen!!! Hun bereidheid om het “probleem” op te lossen gaat niet verder dan de helft van de incassokosten voor hun rekening te nemen! Ze blijven volhouden een herinnering te hebben gestuurd vóór de befaamde aanmaning! Wat een onzin!!! Ik ga zeker met dit verhaal naar mijn tandarts en zal aangeven, dat ik n.a.v. dit voorval op zoek zal gaan naar een andere tandarts, die met trouwe en keurige klanten op een “normale” manier weet om te gaan! Belachelijk!!! Zo gaat Fa-med dus met klanten om, die voor de 1e keer een rekening vergeten te betalen, dus wees gewaarschuwd!!!

Desired solution:

Kwijtschelding van ALLE incassokosten!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We lezen dat u wilt terugkomen op de eerdere afspraken die zijn gemaakt. Wij vinden dit heel spijtig. Op 08-11-12 hebben wij u een voorstel gedaan. U wilde hier over nadenken en op 09-11-12 hebben we opnieuw contact gehad waarbij we samen tot een oplossing zijn gekomen en u bent akkoord gegaan met het voorstel. De afspraken die gemaakt zijn hebben wij verwerkt en wij willen u de gelegenheid bieden om hier alsnog gebruik van te maken. Mocht u hier van afzien dan willen wij u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Fa-med

All complaints of