Complaint: Onterechte rekening

user-108261 on 11 June 2012 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb eind januari een kroon eruit gebeten. Deze kroon was nog geen jaar geleden geplaatst. Vervolgens ben ik terug gegaan naar de tandarts en zij heeft dit netjes opgelost. Er werd mij nadrukkelijk verteld dat dit niet in rekening zou worden gebracht. Uiteindelijk werd het consult dat ik daar kwam met mijn kroon in de hand wel in rekening gebracht. Vervolgens bel ik de praktijk op en zij zeggen dat dit een foutje is en dat ze het zullen herstellen. 1e aanmaning: gebeld, zou hersteld worden. 2e en laatste aanmaning. Nee mevrouw, dit wordt hersteld. Geen excuses niks.. Nu krijg ik brief binnen van Credios Incasso. Ik weer bellen naar de tandarts. ‘Ja je had dit met Fa-Med moeten regelen.’ ok. Klantvriendelijk. Bel ik Fa-Med op. Krijg ik een mevrouw Gerards aan de lijn die een persoonlijke klacht krijgt. Zij is uiterst onbeschoft en kortaf. Haar mededeling luidt: u zult het volledige bedrag moeten betalen. Dus ik zeg haar: deze rekening had ik in de eerste plaats niet moeten ontvangen. Had zij niks mee te maken. Was mijn eigen schuld want ik had het met Fa-med op moeten lossen. Super klantvriendelijk. Alsof ik niks beters te doen heb dan achter onterechte rekeningen aanbellen.

Desired solution:

a. vermindering van de rekening naar nihil
b. een excuses voor alle tijd, moeite en telefoonkosten die ik heb moeten maken.

Credios heeft het nu in handen en daar kkun je tenminste mee communiceren. Ik heb het idee dat zij het netjes oplossen.

All complaints of