Complaint: Tandartsrekening, afspraken niet nakomen

user-174406 on 19 April 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in januari een fikse tandartsrekening gehad die niet meer werd vergoed omdat ik aan mijn maximale vergoeding zat voor 2012. Ik probeerde met FaMed een betalingsregelingte treffen maar ik kon alleen maar in 8 termijnen betalen. Dit waren voor mij te grote termijnen en kon ik dus ook niet betalen. Fa Med wilde niet bewegen. Toen heb ik hier een klacht ingediend. Ik werd keurig door FaMed gebeld. Zij hadden de oplossing. Ik moest wachten tot de rekening zou worden overgedragen aan hun incassobureau. Ze beloofde dat alleen het basisbedrag in rekeninggebracht zou worden. Met het incassobureau kon ik wel een betalingsafspraak maken met meerdere, kleinere, termijnen. Nu blijkt, bij het ontvangen van de rekening van het incassobureau, dat ze toch gewoon incasso- en administratiekosten in rekening hebben gebracht! Fa Med is hun belofte dus niet nagekomen!

Desired solution:

Fa Med treed in contact met hun incassobureau en zorgen ervoor dat e incassokosten worden ingetrokken, zoals beloofd door Fa Med!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Fa-Med B.V. to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat uw klacht nog in behandeling staat. We hebben met u gesproken en u geeft aan dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

All complaints of