Complaint: Zonder herinnering of aanmaning

user-158210 on 04 February 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn minderjarige dochter haar kiesjes werden door de tandarts geseald.
Dit kostte ongeveer €250,00.
Omdat nog niet al haar kiezen door waren werd dit in 2 delen gedaan.
Het eerste is gedaan het tweede volgt.
Alles werd gewoon door mijn zorgverzekeraar gedekt.

Ik heb nooit een rekening, herinnering of aanmaning van de tussenpersoon Fa- Med ontvangen.

Nu lag er ineens een deurwaardersrekening in de bus met een bedrag van €285,00.
Na veel bellen bleven zij erbij wel verschillende keren brieven te hebben verstuurd.
Tegen zo’n bedrijf kun je als kleine particulier niet op.

Ik had geen enkele reden om niet te betalen omdat het bedrag door de Agis werd vergoed.

Nu zit ik plotseling met hoge kosten.

Zijn er meer mensen die dergelijke klachten hebben?

Desired solution:

Graag zou ik willen dat Fa-med intern onderzoekt of er iets mis zou zij kunnen gegaan met het versturen van poststukken.

Ik wil met alle plezier het normale verschuldigde bedrag betalen als ik een originele nota krijg die ik kan indienen bij mijn zorgverzekeraar.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We hebben telefonisch de situatie met u doorgenomen. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

All complaints of