My complaint:
Groot onderhuid bij tandarts en dito hoge kosten kon
alleen via Fa-Med worden aangepakt.
Betalingsregeling gestart, 12 maanden / vast bedrag.
Betaling via maandelijkse acceptgiro.
Destijds geïnformeerd, “wat als ik 1 keer meer wil starten?”. Antwoord, hierover moet u even bellen vanwege administratie van betalingen op regeling via (acceptgiro)kenmerk.
Na een eerder probleem met niet verstuurde acceptgiro (hierover is een mailwisseling van 7-aug-2012 / 14:46) heb ik geen nieuwe acceptgiro’s ontvangen vanaf oktober.
Gisteren (2-jan-2012) ontvang ik een “Betalingsregeling – vervalt” brief inclusief een acceptgiro voor het volledige restbedrag. Dit bedrag zou ik nog wel even voor 31-12-2012 moeten overmaken…
Ik verwacht van een partij als Fa-Med niets meer dan dat ook zij zich aan de afspraken houden. In mijn geval, stuur de acceptgiro zodat ik kan betalen.
Al met al komt dit zeer vervelend over.
Desired solution:
- Stuur mij de acceptgiro's zodat ik het kan afronden
- een uitleg wat er is misgegaan met de niet verstuurde acceptgiro's van okt-2012 / nov-2012.