Complaint: facturen

user-37945 on 28 January 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik kom niet in mijnfacturen ,hoe komt dat????? ik heb een nieuw wachtwoord en gebruiksnaam ,maar kom er niet in,en ben niet tevreden dat jullie zomaar zonder iets testuren ,dat ik maandelijks meer ga betalen

Gewenste oplossing

heel snel antwoord en de maandelijkse betaling omlaag

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of