Complaint: facturering gaat door na opzegging

user-170326 on 06 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben vanaf 23-01-2013 geen klant meer bij kpn glasvezel.
facturering loopt nu (06-04-2013) nog steeds door.
ik heb nu in totaal 5 keer gebeld met meer dan een uur gesprekstijd over hetzelfde onderwerp.
elke keer krijg ik andere antwoorden.
ik neem geen diensten meer af van kpn maar facturering loopt gewoon door, er word telkens gezegd dat het in behandeling is en dat ik vanzelf een brief krijg dat ik geld terug krijg.
maar omdat ik vind dat ze geen recht hebben op het geld heb ik de bedragen terug geboekt.
nu heb ik 03-04-2013 een brief gekregen of ik het terug geboekte geld binnen 3 dagen over wil maken omdat deze facturen open staan.
als niet betalende klant worden we direct afgesloten en een bedrijf met een monopolie positie als kpn mag 2 maand doen over terug betalen? dan erbij het heeft meer dan een maand geduurd en 4 telefoontjes voordat mijn opzegging door gevoerd was. ik ben het totaal niet eens met de bedrijfsvoering wat betreft opzeggende klanten.
deze vrouw die ik vandaag heb gesproken kan mij niet verder helpen en moet ik maandag opnieuw met een andere afdeling bellen. met welk antwoord? dat ze mij niet verder kunnen helpen en dat ik het bedrag terug moet storten en dat er vanzelf een eind afrekening komt? ze hebben geen RECHT op mijn geld dus ik sta in mijn recht. ik ben zeer ontevreden over de klantenservice.

Desired solution:

dat alles gewoon klaar is. de opzegging definitief, de facturering stop gezet etc.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of