Complaint: Factuur 26000030913 Klantno2000231246

user-90978 on 14 March 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

IK heb 6 weken geleden een klacht ingediend van wege een onterechte jaar afrekening en een onterechte meterstand,de meterstand is 12 december opgenomen door enexis op23544 en niet door deN.E.M zogenaamde opname die er helemaalniet is geweest maar geschat op 24037 daar staat de meter op12 maart nog steeds nietop ikdaar bwijs van maar ik word wel afgerekend op 24037 ikheb al diverse getelefooneerd maar word van kastje naar de muur gestuurd

Desired solution:

Wat zou je ervan denken als je dit op zo kortst mogelijke termijn oplost zoals het nu voorstaat zal ik weinig reclame maken voor de N E M ik zal de mensen eerder afraden dan zeggen ga over op N E M

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of