Complaint: factuur ipv eindafrekening

user-37332 on 06 June 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb op 2 of 3 april telefonisch mijn contract op gezegd die liep tot 7 mei, nu kreeg ik in mei een factuur van 66.65 euro ik heb gelijk gebeld en gevraagd hoe dit kon.
Zij vertelde mij dat de factuur eerder wordt gestuurd en dat ik in juni de eindafrekening zou krijgen, nu kreeg ik gisteren een factuur van 46.62 euro. Dit kan niet kloppen ik hoor een afrekening te krijgen.
Net gebeld met de afdeling die over de facturen gaat en die zei ook dat het niet klopte en dat ik tot juli moet wachten, hier ga ik niet mee akkoord ik wil deze week een afrekening hebben en het geld terug gestort hebben.
Als dat niet mogelijk is ben ik bereid om tot juli te wachten maar dan wil ik over de maanden mei en juni rente hebben en ook wil ik de 25 minuten die ik met mijn mobiel heb gebeld gecrediteerd zien.

Het gaat om de volgende facturen 004343877726506 en 004343877776400
Bij KPN kan je geen klacht indienen op een normale manier dus dan doe ik het zo

Graag hoor ik vandaag van u.

Sebastiaan van Dijken

Desired solution:

Dat ik deze week de eindafrekening krijg en dat het geld wordt terug gestort

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Nu een paar dagen verder nog steeds niks vernomen van KPN best jammer, maar ergens had ik dat ook wel verwacht het gaat ze niet om de problemen die klanten of ex-klanten hebben zolang ze het geld maar krijgen

All complaints of