My complaint:
Geachte heer/mevrouw,
de fatuur van de maandelijkse inhouding van maart bedroeg 22.- en van de maand April 40.- euro, hoe is dat mogelijk ?? ergens klopt iets niet bij U. dit is al de zoveelste keer.hierover zo speodig mogelijk bericht
met vriendelijke groeten Raymond Lafleur
Desired solution:
dat de faktuur het zelfde blijft .....en niet om de zoveel maanden wisseld en ik hiervoor ieder keer moet bellen, dat wat ook nogeens een hoop geld kost

