My complaint:
Geachte heer/mevrouw,
Sinds 30 september is mijn abonnement overgezet naar SIMYO. Voor deze dag kreeg ik drie belminuten.
Hiervan heb ik er een verbruikt (SMS). Echter, de andere twee heb ik niet verbruikt.
Ik heb de volgende dag nog gekeken. Toen stond er ook daadwerkelijk 2 belminuten over.
Nu krijg ik een factuur en heb ik blijkbaar op die dag twee berichten gestuurd naar Engelend. Dit klopt helaas niet. Ik ken niemand uit Engelend, ik heb geen contactpersoon met een Engelsnummer en ook bij mijn berichten is niets te lezen.
Wat ik al eerder had gezegd, de volgende dag stond aangegeven dat ik twee belminuten over had. Waarom wordt de boel hier opgelicht door jullie met spookbedragen? het gaat nu om een bedrag van € 0,50. Maar ik ben mijn vetrtrouwen in jullie kwijt, wellicht gaat dit in het heden wel om bedragen van €50.
Desired solution:
Er worden geen spookbedragen afgeschreven