My complaint:
Hierbij alleen maar klachten over youfone, mijn abbo is sinds september en vanaf september hebben jullie bij elke factuur teveel geld van mijn rekening afgeschreven. VRIJDAG 15 november heb ik hierover gebeld en is mij ook duidelijk gemaakt dat er fouten zijn gemaakt en ik mijn geld kon stoneren en de rest verekend zouden worden met andere maanden. HIEROVER zou ik NIEUWE facturen krijgen en die heb ik na 4 dagen nog steeds niet ontvangen. MAAR nadat ik MIJN geld heb gestoneerd kon youfone wel DIRECT het geld TERUG VRAGEN via PAY SERVICES. TERWIJL IK EEN BEVESTEGING HEB OVER HET GELD DAT IK KON STONEREN. IK BEL AL UREEEEN MET HET KLANTEN´´SERVICE´´ tussen haakjes, want het is GEEN SERVICE. 1200 is een GRATIS NUMMER en wordt gewoon GEREKEND als informatie nummer terwijl ik OOK dit navroeg toen ik aan de telefoon zat. WEER een leugen. ONs onvereenkomst die ik wel na leef maar jullie niet wordt mij teveel na de 3de maand en problemen bij jullie en woorden dieniet worden nagekomen. Ik denk erover na om juridische maatregelen te nemen.
Desired solution:
GEEN OPLOSSING GEWOON NAKOMEN VAN DE OVEREENKOMST EN WOORDEN DIE GEGEVEN WORDEN.