Complaint: factuur/afsluiten abonnement

user-39540 on 09 March 2011 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste Jeffrey,

De klachten blijven bestaan. Ten eerste krijg ik een rekening op basis van het tarief voor een 200 abonnement gekocht in de winkel. Zoals afgesproken zou ik gedurende het eerste jaar conform het web-tarief betalen (24,50) in plaats van 29 euro.
Daarnaast werd mij gemeld dat een scherp-abonnement DIRECT werd omgezet in een nieuw abonnement zodat ik in mijn datategoed kon internetten. Dus ik ben gaan internetten en heb voor de periode van twee dagen nu een rekening voor data-verkeer liggen van ongeveer 40 euro.

Ten eerste licht klantenservice van Vodafone dus verkeerd in, maar dat is niets nieuws. Ten tweede is de afspraak over het tarief voor 24,50 niet nagekomen.
Als deze zaken niet worden opgelost ga ik de automatische incasso gewoon storneren.

Gewenste oplossing

Oplossing lijkt me helder. Een tarief voor de eerste 12 maanden voor 24,50 per maand. En een oplossing voor de kosten van het dataverkeer

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Vodafone

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by Vodafone

Message from

15 years ago - Beste arnoldus1968, Bedankt voor je bericht. Gelukkig is er ook een oplossing voor je klacht. De korting is helaas niet goed verwerkt. Ik heb het kortingstarief voor je aangesloten. Je betaalt vanaf nu € 24,50 incl. btw p/m in plaats van € 29,00 incl. btw. Omdat je je toestel ontvangen hebt in het weekend, is je abonnement pas op de eerstvolgende werkdag, de maandag in dit geval, geactiveerd. Ik heb de gemaakte datakosten voor je gecrediteerd. Ik ga ervanuit dat je klacht hiermee is opgelost. Als er nog iets is wat ik voor je kan doen, dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Jeffrey Vodafone Webcare Nederland

Vodafone

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Kortingstarief aangesloten en de datakosten gecrediteerd.

All complaints of